Spotřebitel

Možnost reklamace právní služby
Na žádost klienta je advokát povinen vydat spotřebiteli doklad o poskytnutí služby s uvedením
data poskytnutí služby. V případě reklamace služby je advokát povinen vydat klientovi
písemné potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob
vyřízení reklamace klient vyžaduje.

Advokát vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
Reklamaci služeb je povinen klient uplatnit bez zbytečného odkladu po té, co se o vadách
poskytnuté služby dozví, nejpozději však do dvou let ode dne poskytnutí služby.


Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Věcně příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi advokátem a
spotřebitelem ze smluv o poskytování právních služeb ve smyslu zák. č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů je Česká advokátní komora (kontaktní
údaje naleznete na www.cak.cz).